Recomendamos: Directorio páginas móviles - Wikipedia PDA Desde 2000 ofrecemos los mejores contenidos sobre movilidad

PDA

RSS de noticias  · RSS Noticias
· Otros RSS
Versiones PDA y AvantGo. Foro móvil. Versiones PDA y móviles
Noticias
Artículos
Tutoriales
Análisis
Modelos de PDAs
Comparador de PDAs
Programas PDA

Canales para PDA
Enlaces

Enviar Noticias
Recomendados
Más votados

Regístrate
Tu cuenta
Miembros
Foros
Chat
Eventos
Galería de Fotos

Principal
Crónicas de kedadas
Fotos de las kedadas
Foro específico

Buscar
Versión PDA-wireless
Revista PDAUser
Para empresas

Colaboradores
Nosotros
Enlázanos

EN TU BOLSILLO

Edición PDA para AvantGo

Más sobre edición móvil

FEEDS RSS
Noticias                   

Más feeds...

LINKS RECOMENDADOS

Palm España

FOROS

Regístrate !!Regístrate !!     EntrarEntrar     PerfilPerfil     Mensajes FavoritosMensajes Favoritos
Mensajes privadosMensajes privados     BuscarBuscar     FAQFAQ

¡Antes de publicar una pregunta usa el buscador y
lee las Normas del Foro!

A procura dunha pda

Publicar nuevo tema   Responder al tema   Foros de discusión » HispaPUG-Galicia Hilo Anterior | Siguiente
Añadir a Mensajes Favoritos
Autor Mensaje
Roy
[Mis primeros pasitos]

MensajeSab 28 Feb 2004 20:57 | A procura dunha pda Responder citando

Primeiro saudaros xa que son novo no foro e nesto do pda.
Ando a velas vir con istos aparellos. Canto mais voltas,, mais estou a liarme.
Quero unha pda para que me axude a organizarme no curro, citas, tareas, calendario, etc e mais para ver fotografias con calidade. primeiro pensei nuhha T3, pero vexo moitoas problemas e ademais duas calidades de pantallas con dominantes de cor distintas, amarela e azul. Despois pensei nun ppc, pero claro, estame a gostar mais o SO de Palm. Nunha comparativa de pantallas vin que a mellor era a da Tungsten E que a priori é a mais basica pero que está moi ben en canto a proporcions ainda que o fallo que lle vexo é que non ten base. Tamen estou a plntexarme a Tungsten W xa que ainda que aguantei ata o de agora sen movil, creo que chegou o momento de mercar un e Vodafone o ten por 399 creo. Para rematar, vin que existe un tal Zodiac, unha pasada xa que entre nota e nota pode descargar adrenalina a moreas.
Como vedes, estou un pouco liadiño así que tentarei centrarme.
¿Que pda me recomendades como organizador e visor de fotografias que conte con una excelente pantaia?

Graciñas por chegar ata eiqui e si ainda por enrriba contestas, graciñas 1000.
Deica

[Firma sólo visible para usuarios registrados]
Ani
[Palm OS powered]

MensajeSab 28 Feb 2004 22:01 | Responder citando

Nuna tiven o gusto de ter unha Palm TE entre as mans, do que levo visto a pantalla de Tungsten T2 e do melloriño. Eu teño unha e se no fose por a velocidade do procesador (400Mz) e a pantalla de 320x480 no tería nada que envidiarlle a, por otro vanda, estupenda T3.

O maior problema da TE e que no dispón de Bluetooth para conectarse de forma inalámbrica a un teléfono y que o seu conector (o cable para sincronizar co PC) he un deseño novo que non comparte cas demáis Palm. Entón no poderás usar un gran número de periféricos fabricados para as demáis. Si estos problemas non che afectan e solo vas usala como agenda y visor de fotos pois ningún problema icon_smile.gif

A Tungsten W eu no ma paltexaría. Equipa un Sistema Operativo anticuado (4.1.1) e un procesador ridículo para os tempos que corre (33 Mz).

Saudos.

dacor
[Palm OS powered]

MensajeVie 05 Mar 2004 14:22 | Benvido Responder citando

Hola Roy

Benvido ao foro. Palm está cambiando continuamente os modelos, as veces cambia tamen o sistema operativo. Neste intre estan a piques de sacar un sistema operativo novo que vai a ser multitarea, e decir, vas a poder ter abertas 3 - 4 aplicacions a vez e para pasar dunha a outro simplemente deberá minimizar a pantalla. Suponse que este sistema operativo (OS6, Cobalt, etc) vai a ser compatible con o OS5 que é o que leva a TT3, pero pode ocurrir que non o sexa, unicamente Palm e quen o pode decir. Por tanto salvo que estés moi apremiado pola compra eu esperaría un pouquiño (hai quen di que nos mes de maio) para facelo.
Saudos

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión » HispaPUG-Galicia
Todas las horas son GMT + 2 Horas
  Publicidad

Hilo Anterior | Siguiente
Añadir a Mensajes Favoritos

Cambiar a:  
Puedes publicar nuevos temas en el Foro